Prima pagină > Ştiri > Dare de seamă pentru mini-vacanţă

Dare de seamă pentru mini-vacanţă

Marţi 1 august 2006, de Valentin Murariu

Hehe, ce bine a fost ...

Hai să vedem cum am petrecut timpul:
 vineri Ioana cu Radu s-au dus la copii Nicole, Corina la Geneva, Jeni a facut o sesiune de călcat [1] iar eu cu Miruna am dormit pe infundate. Seara am fost cu Corina la cinema şi am văzut un film romantic, The Lake House (2006), film despre care am cuvinte de laudă nu numai pentru povestea de dragoste dar şi pentru scenariul in sine, un pic fantastic şi cu dese referinţe la povestea lui Jane Austen numită Persuasion.
 sambătă Corina cu Jeni şi copii au ieşit la cumpărături. Pană au venit ele inapoi, eu am dat cu aspiratorul şi am făcut ordine, impresionand-o pe Jeni cu diferenţa dintre inainte şi după. După amiaza am dormit copios, iar seara la ora 19 am ieşit la o plimbare la marginea lacului la Nyon care s-a prelungit tarziu in noapte, spre deliciul Ioanei - foarte dornică de aventuri.
 duminică ne-am sculat cand s-a crăpat de 11. Am mancat şi după aceea ne-am repezit la vapor şi am traversat lacul de la Nyon la Geneva - de data asta spre incantarea Mirunei, care a fost fascinată de traversare, dar şi de priveliştea imensului motor cu aburi care era vizibil de pe punte. La Geneva am mancat la pizzeria Mollino din place Molard. La intoarcere am folosit trenul.
 Luni copii au stat cu Jeni şi s-au plimbat la Nyon. Eu cu Corina am plecat la Geneva, cu maşina - ceea ce este o idee nefericită in general, dar de data aceasta am remarcat ca a fost chiar mai rău decat de obicei - 20 de km făcuţi intr-o oră şi zece minute. La Geneva am cutreierat prin magazine - solduri peste tot ! iar noi am profitat şi ne-am cumpărat plapumă de fulgi şi perne noi. Şi două tigăi noi, in plus :-) . Seara am fost cu Ioana şi Lauriane la plimbare cu bicicleta in jurul Nyon-ului; am făcut o pauză la lac şi fetele au ’căzut’ in lac [2].. După aceea am văzut Snatch. (2000), film extrem de apropiat de mai vechiul article 339 - Jeni s-a dus destul de repede la culcare, un pic cam scarbită de violenţă filmului.
 Marţi - vizită de la un cuplu de romani: A. şi V. Pregătit casa şi meniul cum se cuvine, in timp ce Jeni a plimbat copiii la Prangins. Cum a inceput să plouă m-am dus să-i recuperez pe Jeni şi pe copiii cu maşina, ocazie cu care mi-am dat seama că maşina e cam plină de firmiturile de la ... hmmm, nici nu se mai ştie de cand. Am dat repede cu aspiratorul in maşina. Vizita a fost scurtă, căci cei doi invitaţi se grăbeau spre aeroport. După ce am strans masa, am plecat cu Jeni la plimbare la Morges. Seara ne-am intors la Nyon la ora 21, adică la la timp pentru o masă frugala urmată de o fugă scurtă pană la lac unde am văzut focul de artificii organizat cu ocazia zilei naţionale a Elveţiei.

[1rufe

[2le-am ajutat eu un pic, dar nici nu am văzut vreo urmă de neplăcere in ochişorii lor vioi